6000 lik iğneye doktorunuzmu dozunu belirleyerek verdi acaba ben 4000 lik iğne be corasprin 100 mg kullanıyorum ama yeterlimi geliyor acaba diye korkuyorum doktorlar yeterli diyor ama benim içim hiç rahat değil açıkçası acaba kendi kafama göre 6000 lik iğneye geçsemmi kararsızım bana fikir verebilirmisiniZ