Merhaba kızlar bugün normal muyane için doktora geldim aşırı kasık ve bel ağrım var. Nst çekildi hiçbirşey çıkmadı ama ağrım olduğu için doktorum çatı muyanesi yaptı ve 2 cm açıklık olduğunu söyledi dogumhaneye yönlendirdi bebeğin reaksiyona girdiğini söyledi. Doğumhanede yine çatı muaynesi oldum burda da 1 cm dedi ebe. Doktorun sezeryan ameliyatında olduğunu çıkana kadar beklemem gerektiğini söyledi şuan bekliyorum. Aşırı ağrım var herkes farklı birsey söylüyor aşırı endişe ediyorum. Herkesin farklı birsey söylemesi beni iyice strese soktu aranızda benim gibi olan var mı yada benim yaşadığımı yaşayan var mı. Varsa tecrübelerinizi benimle paylaşır mısınız 🙏