Kızlar selaaaaammm 😍
21.06.2021 gökçe kızımın hayatıma ayın ondördü gibi doğduğu gün 🌸 şuan göğsümde içini çeke çeke uyuyorken bende size yazayım dedimm.
meleğimi spinal sezeryan doğurdum çünkü azıcık iriydi kelebeğim 4410 kg olarak katıldı aramıza 🧿
bütün korkularım endişelerim son buldu. Sezeryandan çok korkmama rağmen spinal iğneyi hiç hissetmedim. Ameliyathaneye girince güler yüzlü kocaman bir ekiple karşılaştım beni kapıda doktorum karşıladı.
tatlı mı tatlı anestezi doktorum tek tek anlatarak hissettirmeden uyuşturdu beni. Sondayı uyuştuktan sonra taktılar, yine herşeyi anlatarak uyguladılar şimdi seni boyuyorum şimdi bebek geliyor diye zaten başımda bi beyefendi sürekli benimle muhabbet etti.
Neyse bebeğimi gördüm bütün herkes herşey gözümde kayboldu, onu hazırlamalarını izlerken adeta boyut değiştirdim. Neyse beni dikip odama aldılar hemen göğsüme verdiler şuan da mışıl mışıl uyuyor. Darısı isteyen bekleyen herkesin başına 🌸
sormak istediğiniz ne varsa seve seve cevaplarım hoşçakalın 🖐🏻