Derya_alban Endol fitil kulanan varmı ? Normalde hamilelerin kullnmaması gerekn bir ilac ama doktorm bana kullndryor
2inciannelik Derya_alban canım yanlışım yoksa sezaryen doğum sonrası vermişti bana ağrı için ama sadece 1 kere kullandım baya baygınlık yapıyor
satigul Derya_alban kanamam olduğu zaman bende kullanmıştım kötü bir etkisini görmedim Allah’ıma çok şükür. Doktorlar bizi tehlikeye sokacak bir ilaç vermezler bence.
Derya_alban naz_tugce bende 10 haftalik hamileyim ve doktorm bana kullandryor ama endişelerim var bu ilac konusunda
naz_tugce Derya_alban Ben hiç araştırmamıştım açıkçası neymiş ki ? Bide kötü bir şeyi verirler mi ya korktum şimdi
naz_tugce Derya_alban Ben bu zaman kadar doktorumun bana verdiği her şeyi kullandım ve kötü bir etkisini görmedim açıkçası bebeklerimi sıkıntıya sokacak bir şey yaoacagınıdaa düşünmüyorum çünkü çok memnunum doktorumdan
Redpepper Arada kullanıyorum erken doğum riskim var kasılmalar için verdi doktorum ama 3 gün kullanıyorum maksimum sonra mutlaka doktora kontrole gidiyorum bebeğin suyunu azaltabiliyormuş