10 gün yoğun.ç bakımda kaldığı halde sarılık olmuş değeri 13 dün gece acile gittik değer yüksek ama tedavi edilecek bir durum değil dediler sıkıntı yok dediler bugün sağlık ocağı da aynı şeyi söyledi sürekli uyuyor uyandıramıyorum beslemek için bazen uyanıyor bazen uyansana açmıyor ağzını herşeyi denedim altını açtım soydum filan yok uyanmıyor bu sarılık nasıl geçer evde