Mamam Merhaba kızlar bebeğim 1 buçuk aylık ama sütüm yeterli değil doymuyor doktorumuz mama verebilirsin dedi ama bu aya uygun hangi mama markası var veya kullananlar varda hangi mama markasından memnun yazabilirmisiniz lütfen 😊
Pakize_dogan Mamam sma mama çok kaliteli en son 120 liraydı pahalı ama anne sütüyle bire birmis öyle duydum kullananlar memnun
Bsmlh Mamam evolvıa cok iyi içerisinde omega ve b12/6 var arastırabılırsınız sma el degıstıgı için 2 doktorum önermedi aptamıl cok gaz yapıyor ilk çocuğumda yapmıştı ama evolvia güzel araştırın her mama her çocukta gaz yapar yada yapmaz degısıyor canım
Nisanurunannesi3850 Her mamanin her ayı var aptamil aldm ben 0-6 ay icin sütüm yeterliydi ama bebeğim mama da biberonda istemedi Geneli SMA - Hipp - aptamil oneriyor
Bsmlh Mamam sabahları mamasına 1 çay k hakıkı zeytın yağı koyarsanız gaz sorunda kalmaz inşallah hangı mama olursa olsun
Pakize_dogan Mamam valla görümcem kullandı erken doğdu çocuğu doktor onu önermiş gazla ilgili bir problemini görmedim doktora danışın isterseniz