Esma_ozdemir 5 haftalığız hala göremedik doktor minnacık bir şey var ama anlaşılır değil dedi. Beta testi de 1723 çıktı iki gün sonra gel 4000-5000 olması lazım görünür dedi görünür mü kızlarrrrrr
Seyda5234 Esma_ozdemir 5 haftalıkken benim kese minicikdi 7haftada kalp atışını ve bebeği gördüm kafana takma bence normal daha yeni
momsboys Esma_ozdemir 5 haftalık gözükmez ki çok nadirdir. 5. hafta keseyi 7. hafta bebegi kalp atısını gördük panik yapma
Esma_ozdemir tgba715 Alttan da baktı aşırı minik bişey gördü ama emin olmak istedi galiba hamilesin onda bi sıkıntı yok dedi fakat göremedik işte
tgba715 Esma_ozdemir o zaman keseyi görmüştür bebeği görmemesi yine normal 😊 bi de cihaz kalitesi de çok önemli
Bb1 Esma_ozdemir çok normal cnm biz 6 haftalık bebeği gordük kalp atışı daha gorunmuyordu.7de kalp atışını duyduk.Ve vajinal yolla.Karından dahada fazla zaman alır
Esma_ozdemir Bb1 Bb1 canım bide mesela 5 haftalığız iki kere ultrasona girdik iki gün sonda tekrar bakacak zararlı mı
Bb1 Esma_ozdemir hayır cnm zararı yok benim riskli gebelik 5 haftadan itibaren her hafta ultrasondayım 19 olduk Allaha şükür