Ozge-1121 Nisavedaseyday doktorum gecen kontrolde tavsiye etti bana prebiyotık dıye ama sevmedıgım ıcın ıcemıycegımı soyledım saglıklıymıs hamılelıkte
Misto Nisavedaseyday acılı değilde acısız içiyorum ben bayıla bayıla hemde hamilelikten öncede hamileliktede icerim oldum olası severim 😋😋canım çekti bak şimdi
E-v-A101 Nisavedaseyday benim hain koca hamilelik boyunca içmeme izin vermedi şimdi içmek istiyorum şimdide bebiş bırakmıyor acı birşey yiyip içince çok sancısı oluyor. aaaaaah acılı şalgam aaaaaaah 😋😋😋😋
Nisavedaseyday Blgesronel92 1 bardak canım nasıl yemeklerde Ayran iciyorsak bu da 1 bardak fazlası tabik zarar herseyin olduğu gibi