Minik1panda Ben güvenmeyip gittim ama aynı cevabı almıştım. Benimde doktor kotnrol ve renkli ultrason çekildi. Gerçi bende 7+4 deydim ama ben zaten kanama ve bel ağrısı ile gittim. Kalp durmuş kürtaj zaten kanama var dediler özelde. Devlete gittim oda ultrason da aynısını dedi istersen bekle 1 hafta dedi ama ağrım çok olduğu için kürtaj oldum. Zaten 6. Hafta içinde kalp atışı ile 70-80 ikinci de 50-60 arası idi. Embriyomuz sorunlu idi sanırım( Tüp bebek)