Ftmagull Etrafımın, arkadaş çevremin ailemin bana söylediği, merhametli, adaletli, çalıskan, saf olduğum. Çok sabırlıyım, insanları cok alttan alırım ama damarıma basılırsa ömür billah yüzlerine bakamam sevemem. Zor bir insanım. Al benimiz cok yüksektir. Yani etrafimdan ve benim kendimi tanimamdan bunlari söyleyebilirim ☺️