Merhaba 34.haftamın içindeyim dün geceden beri ayaklarımda özellikle ayak bileklerimde aşırı bi ödem var geçen haftada olup sabaha geçmişti yine de tansiyon protein kaçağı şeker hepsine bakıldı herhangi bir sorun yoktu hiçbir sorun olmadan böyle şişlik yaşayan var mı? Tekrar aynı testleri vermem gerekir mi acaba? Bir de önerisi olan varsa yazabilir mi, bol su da içiyorum gerçekten bol 3.5 litre kadar yine de ödem problemiyle karşılaştım 🤷🏽♀️