MerveDmn Betus261 Bende bugün 38. haftaya girdim ve bugün içmeye başladım umarım faydasını görürüz merak ediyorum 😊 Zor bulunuyor bizde koca Konyada bi yerde bulduk sadece
Yaseminkadir Merhaba bende 37haftalik hamileyim 38haftada kullanmami doktorum onerdi acilmayi kolaylastirdigini eger icebilirsen gunde 3bardak ic ve yaninda hurma ye demisti😍
Yaseminkadir Betus261 peki bulabildin mi bir yerde aktarlarda satiliyor demislerdi ama daha bakmadim ben
MerveDmn Lena Bedestende bi aktarda bulduk ismini şuan hatırlamıyorum ama kayalıpark tafarından bedestene giriş yapılan sokaktaydı 😊