SemaMert Liyaa bende Gaziantep NCR hastanesine gidiyorum ama ücret bilmiyorum burda bekleyeyim bilen yazar belki
Merve1811 Liyaa bende ncr de Emel.hanıma gidiyorum aynı 140 tl muayene ücreti benmde ilk gebeliğim 2 sinede 2500 ₺ dedi
bykarakan ben gebelik takibim için gidiyordum sorduğumda ilk gebelik mi dendi ilkse normalde sezeryanda 2500 demişlerdi
bykarakan Liyaa nazan hanıma gidiyorum hatemdeydi ncr ye geçti bende geçtim çok memnunum aşırı sempatik pozitif bir doktor
Merve1811 Happy_27 doktorumdan memnunum ama doğum konusunda bilgim yok ilk gebeliğim bu konuda bende tecrubesizim henüz normalmi ameliyatmi bilmiyorum 😊