ElifBzkrt Yenibosna nisa hastanesinde çok iyi buna git mutlaka diyebilceğiniz bi doktor var mı bayanlar hemen gidicem
Nadide34 Derya kanzagül muhteşem bi doktor çok tatlı naif güleryüzlü herşeyi anlatır 2.oğlumda o sezeryan yaptı 3.ye hamileyim yine ona gidiyorum. İnsana güven veriyo ve stresinizi azaltıyo bence