Ben 24 haftalık ikizlerimi sezeryanla doğurdum rahim ağzımda kısalma vardı pesser takıldı dikiş atılmadi riskleri cok diye peserle 4 hafta gidebildim ikizlerimin biri 21 gün yaşadı vefat etti yavrum diğeri hala kuvezde doktor bize solunumdan çıkması için bi ilac baslıcakmis ve bizden imza istiyorlar acaba sizden de böyle bisi istedilermi ilac basladilar mi solunumdan çıkartmak icin lütfen bilgi verir misiniz