Busraaa11 30 haftalik. Hamileyim bebegim asagida sanirsam dıştan karnim aşağıda. Ic karnim dusuk sanirsam yürürken o kadar zorlanıyorum ki alt tarafim aciyor kasıklarim ayni sekilde. Erken dogum olur diye korkuyorum siz de böyle oldu mu kizlar hiç.
BusraUras Busraaa11 benimde karnım 33.haftadan sonra indi aşağıya. Bende yürürken zorlanıyorum lavaboya girince zorlanıyorum. Şuan 37+3 deyiz daha doğmadı bebişim 😊
Busraaa11 BusraUras kiz mi erkek mi bebeğiniz? Benim erken düştü aşağıya karnim aşağıda yani. Korkuyorum inanin ki😔
BusraUras Busraaa11 erkek. Korkmayın karnınız aşağıya düştü diye hemen doğum olacak diye birşey yok. Benim nişanımda geldi 35. Haftada hala doğuramadım 😅 açılmam bile var ama ne gelen var ne giden. Stres yapmayın kötüyü çağırmayın.