Biraz önce doktordan geldim 7+1oldugumu düsünürken 6+1 cıktı gecen haftaki kontrolde de 6 haftalık demisti doktor kese gelismemis dedi bebek göründü ama kalp atışı yok dedi kahverengi akıntım var dedigim halde ilac bile vermedi düsük olucak gözüyle bakarak herseye hazırlıklı olun dedi ne yapıcağımı sasırdım baska doktora gitsem mi bayanlar bi akıl verin😭😭😭😭