Babykuzucuk 191084 yumurtlama ayın kaçıydı sizin. Aynı şekilde bugün 3. Gün idrar testi hep negatif acaba kan versemmi
Beyzan 191084 benim ilk 13 dü. Şimdi çok şükür oğlum 2.5 yaşında. Allah gönlünüze göre versin inşallah. Yalnız geç döllenme gibi duruyor gebelik varsa
GamzeAlii belki geç dollenme olmuştur 2 gun sonra tekrar kan verip artışı takip edebilirsiniz rabbim gönlünüze göre versin inşaallah 😊
191084 Beyzan adetiniz kac gun gecikmisti bnm bu ay gex yumurtlama oldu ztn ama 3 gun gecikmeye bu deger cok az degil mi
Beyzan 191084 benim adetime 1-2 gün vardı. Sizin değer bana da az gibi geldi ama geç yumurtlama gördüyseniz normal de olabilir artık en güzeli artışı takip etmek. Rakamlara takılmamak
mom073 191084 benim de 14 idi sonra 54 sonra 337 oldu ilerler ama ilerlemiyorsa yani %60 artış yoksa 2 gune bir ilerlemesi lazim..yoksa kimyasal gebelik oluyor