zzzeyno AMH 7.00 cikti. Sınırı 1 den 8 kadar. İlk defa yaptım bundan sonra nasıl tedaviler olacak? Normal yoldan hamile kalıcammı?
Aycicegim zzzeyno canım hiç korkma polikistikover hastaları amh değeri yüksek çıkar tüp bebekte avantajdır. Benimde 6.92 çıkmıştı çikolata kistimde vardı tüp bebek yaptım 💕
Aycicegim zzzeyno normal yoldan hamile kalanda var hiç yumurta takibi yaptırmadıysan tedaviye ondan başlayabilirsin
Buse_00 Harika bir değer bence benim ki 0.24 du bunda üzülecek bisi yok yumurtanız çoktur yumurta takibi yapar doktor