Herkese merhaba kızlar pskolojik olarak çok yorgun ve yıpranmış hissediyorum 1.5 yıldır olmuyo malesef eşimde ve bende sorun yok ama ben rahim filmi cektirmedim sadece benim icin Yaşın okuyabilicek varsa söylerse çok çok sevinirim Allah razı olsun hepinizden