meltemonen Busramnida şuan 10+1 iz 🤗 ocak sonu şubat başı gibi gelecek nasipse 🥰 sadece bir hafta bulantım oldu geçti hemen valla 😂 karnım da bu haftalarda çıkmaz deniyor ama çıktı sanırım 🤭🥴
poyrazinannesi3547 Busramnida 11 +2 haftalık hamileyim cinsiyeti çok merak ediyorum koku hassasiyetim var hala geçmedi doğru düzgün bişey yiyemiyorum yapamıyorum da halim olmuyo ama yatamıyorumda gün içinde
Derya2867 Busramnida 8 haftalık olduk takvime göre 31 Ocak diyor da benimki Ocak ortası gelir bizim ailede çocuklar ana karnında pek durmuyor 40 haftayı tamamlayan hiç olmadı 36dan sonra çıkıyorlar 😂
Busramnida meltemonen Ayy hadi hayırlısı olsun inşallah 😂 yok ya karın tam anlamıyla daha çıkmaz ben daha çok yeniyim 2. Bebek sürpriz olaraktan 7+2′deyiz. Ama aşırı koku Hassasiyeti ve iştah açıldı daha bulantılar başlamadı ya bakalım sonumuz ne olacak 🙈🤣
mineirem meltemonen bende 10+1 im ocak 20 gözüküyo ama ilki sezeryan ocak basında olucak yani Allahım sağ-salim kucağınıza almayı nasip etsin
Busramnida poyrazinannesi3547 Cinsiyeti bende merak ediyorum ama sağlıkla gelsin inşallah bebişlerimiz 🤗 Benimde aşırı derecede koku hassasiyetim var 😔
Elsu26 poyrazinannesi3547 benim de öyle 11+4 her şeyden midem bulanıyor sevdiğim yemekler düşmanım oldu eşimin yanında bile yatamıyorum 😒 inşallah tez zaman da biter de hamileliğin balayına geçeriz artık 🤗🤗
071321 10+2 bizde Ocak’ta nasipse Doğum ben de çok heyecanlıyım özellikle cinsiyet konusunda 🤭 iki oğlum var herkes bir tahmin bir telaş bir merak ben de stres oluyorum. Çin Rus maya takvimlerine göre kız☺️Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin ♥️
Busramnida 071321 Benimde 1 oğlum var bizimkilerde öyle takvimlerden araştırma yapıyorlar 😂😂 Aman sağlıkla gelsin de başka bir şey istemiyorum 😍 ama Gönlümden kız geçiyor hadi hayırlısı inşallah 🥰
Derya82 071321 İnsanların gördükleri rüyalardan fenalık bastı.Herkesin derdi benim bebeğin cinsiyeti sanki
Sadecebeyza 7+4 üz Doğum Şubat başı görünüyor hesaplayınca.. prilam kullanınca mide bulantısı olmuyor ama iştahım yok güzel gidiyor şimdilik hep böyle devam eder inşallah 🌸 folik asit kullanıyor musunuz ne zaman başladınız
poyrazinannesi3547 Elsu26 valla bende öyle parfüm sıkıyor yanaşamıyorum bile işe giderken zor öpüyorum kokudan
071321 Derya82 hatta geçen komşu ne dedi biliyo musun Bebek erkek anlamadım efendim dedim mal mal kocası ultrason gibiymişte o ne derse o olurmuşta erkek demiş 🤦♀️ Ne denir bilmiyorum ama sadece stres yapıyorlar insanda hamileyim diye herkese dua ediyorum bütün sevdiklerime ama böyle gereksiz insanlar için o gün dedim ki rabbim canımı sıkanların canı sıkılsın sana havale ediyorum ☺️💐
Derya82 Derya82 Hiç sorma!Kaynanam daha 8 haftalıkken senin bu da erkek hıh deyip telefonu suratıma kapattı.Şimdi yan odada.Suratını bile göresim gelmiyor😡