Umutluanne1 Aycicegim menopur ne için kullanılıyor canım oda mi iğne . Benim göbek daha 1 hafta da morardı sağ tarafım malesef bu saydiklarinin hepsini nasıl yapicam inanki kara kara onu dusunuyorum
Aycicegim Umutluanne1 oda yumurta geliştirici için iğne belki doktorun sana vermeyebilir canım 💕 iğneler ne yazık ki bitmiyor hiç. Doğuma kadar enox kullancam ben mesela
Deletedmom_33 Aycicegim Ben onu kanama olduğu için kullanmıştım kalçadan ama bende hiç etki yapmadı o şekil. Progestani ben fitil olarak kullanıyorum sabah akşam. Fitil yerine iğneye razıyım
Aycicegim Deletedmom_33 ben fitili de kullanıyorum sabah akşam,, iğnesini de.. 10. haftaya kadar Dr devam ettirdi riskim yok ama kullanıyorum
Aycicegim Deletedmom_33 uzun vadede hergün vurulmadıysanız şişlik ağrı yapmamıştır ben transferden sonra başladım 7.haftamdayım hergün 2 doz vuruyoruz.
Deletedmom_33 Aycicegim yok canım ben hergun 2 doz Prolutex vuruyorum. Haftada 1 Proluton Depot ve serumlar var. Muaneye göre de hocaya oksapara başlayıp başlamamayi soracağım
Umutluanne1 Aycicegim yaa kıyamam süzgeç e döndü gobeklerimiz. Sağlıcakla gelsinler hayırlı evlat olsunlar da daha başka ne isteriz ki alıştık zaten istemsizce
Aycicegim Deletedmom_33 doktorum şikayetimden dolayı prolutex e geçirmişti ama onuda devlet karşılamadığı için progestana döndüm yine. Prolutex göbekten deri altı sanırım içerikleri aynıymış