EbruOzer Merhaba, yurtdışından da öğrendiğim bilgiye göre daha güvenilir sonuç alıyoruz. Ben de 2 gün gecikmeden sonra laboquickle öğrenmiştim hamileliğimi :)
Ayum21 EbruOzer ya ne güzel ama benim gecikmem yok işte sıkıntı o daha 6 günüm var adetime 28 hazirana kadar olmam lazım
mlsbtu Ayum21 adetime 4 gün kala yapmıştım erken gebelik testi çıkmadı adet günü kan testi ile öğrendim o yüzden o testlere çok itibar etmeyin
Kolipayse mlsbtu ben yumurta ayin 9 unda catlamayida ayin 11 indebgordum ve yarın caylamanin 12. Gunu oluyor kan vericem şuan tek belirti arada kasik batması ve göğüs ucu kararmalarim mevcut bu sekildebolup gebe kaldığı öğrenen varmi kizlar yarin varsa bile kanda insallah cikar
Ayum21 mlsbtu benim adetime daha 6 gün var 28 hazirana kadar olmam lazım iste dün bir de bugün yaptım negatifti
Ayserdemce Ayum21 bende 7 gün vardı yapmıştım negatif çıktı hemde erken gebelik testiyle ama hissediyorum var birşeyler beş gün kala yaptım bu markanın testiyle silik çıktı sonra bekledim üç gün kala yaptım yine slik çıktı
EbruOzer O zaman en erken gebelik öğrenme testi Predictor Early kullanmalısınız. Adet tarihinizden 6 gün önceye kadar sonuç veriyor. Siz 28 Haziranda regl olacağınızı söylüyorsunuz, bu test 22 Haziranda size sonuç verebilir
Ayserdemce Ayum21 ben ovulasyon testini kullandım o şekilde beş gün kala test yaptım slik çıktı adete üç gün kala yaptım silik çıktı be gittim kan verdim pozitif laboquick bu marka çok iyi bence
Ayum21 Ayserdemce şuan hamilesiniz degil mi bende işte sata göre 3+4 bugün iki gün yaptım negatif çıktı adetime 6 gün kaldı yaptım bakalım ne olacak
asude456 Ayum21 iki gebeliğimide laboquıcle öğrendim değer 5 bile olsa silik gösteriyor çok güvenilir
Ayserdemce Ayum21 adetten beş gün kala yada üç gün kala çıkıyor ya da bekleyemiyorsanız gidip kan verin ☺️