Hanımlar gebelik unutkanlık yapiyo mu sizce ?
Bu ay planlı şekilde gebelik bekliyorum ve ilk gebeligimden yola çıkarak söylüyorum ki çok unutkanlık başladı bende herşeyi unutuyorum eğer hamileysem 3 hafta 3 günlük hamile olmam lazım eczaneye gittim erken gebelik testi ve maske almak için maskeyi aldım testi almayı unuttum eve döndüm böyle bsy var mı ya ! 🤦🤦