Hanımlar merhaba 27+1 haftalık hamileyim dünde post açmıştım son 2 haftadır kalp çarpıntım nefes darlığım oluyor sağdan sola bile dönsem kansızlık var ilaç da kullanıyorum ama dğn akşam daha bir kötü oldum yani ölüyorum sandm oğlum da çok hareketlidir maşallah sese tepki verir yani gün içinde çok hareket eder yemek yerken ya da sonrasında ama bugun ne kahvaltı yaparken hareket etti ne sonrasında ve sağ tarafımda toplandı sadece onu hissettm dediğim gibi çok hareketli normalde sert tekmeler vurur dışardan bile anlaşılır bugun böyle oldu idrarımda çok az protein kaçağı çıktı ve idrar yolu enfeksiyonum var her gğn tansiyon ölçtürüyorum doktorum ölçtğr ne olur ne olmaz demişti bu zamana kadar iyi çıktı tansiyonum ya bir haftadr ama 2 gündür sağlık ocapı kapalı olduğu için ölçtüremedm velhasıl kelam sizce evham mı yapıyorum 🙄