SedaYldz Çatı muayenesi doğumda olcak dedi doktorum böyle olan var mu? Bi de açıklık asıl bakılıyor ben hiç muayene edilmedim daha 36 haftadayız😬
dilek1 SedaYldz benimde öyle olucak doktorum çatı muayenesi yapmicam dedi doğum anı gelince zaten anlaşılıyor canım
esoeso SedaYldz ben ıkı kere yaptrdm kendnızı kasmazsanz acı sızı yok 5 sanıye suren bsey dogm zamanı yapmasnn sebebı sancı oldgnda alttn muayenyı pek fazla hssedp cannn yanmaması ıcn ☺️