Kızlar hayatımda daha önce tatlı düşkünlüğüm olmadı. Taaki gebeliğimin 20. Haftalarına kadar şerbetli sütlü ne görürsem yedim açıkçası. Ama şeker yüklemesi yapıldığında öğrendim ki şeker problemim varmış( aileden gelen de bir yatkınlık var annem şeker hastası). Neyse şu sralar dikkat ediyorum ancak çayı şekersiz içmekte zorlanıyorm ekmeği kepekli yiyorum falan. Siz şeker ihtiyacınızı nasıl karşılıyorsunuz lütfen yardımcı olun 🙏