Kbra1234 ben daha önce bi iki kere hamile kalmadan önce gitmiştim muayeneye görümcenin doktoru kendisi doğumununda da o ilgilenmişti doktor aşırı ilgili geldi ve kesinlikle seni utandırmıyo muayene olurken bikaç kere alttan muayene olmuştum ona asla asistan seni hazırlamadan girmiyo içeri çok memnun kalmıştım ben ondan anadolu yakasında oturmasaydım kesinlikle o doktoru tercih ederdim