Merhaba doğuran doguramayan Haziran anneleri 🌼
Sizlerde durum nasıl 🙂 ben biraz gergin stresli dogurcakniyim doguramiycakmiyim endişesi içindeyim 😔
Bu dönem en stresli olunan donemmis artık doğum korkusunu geçtim bebeğime bişey olur mu endisesi başladı 😔
Doğum nasıl baslar hiç bir sancı belirtim yok kasılma yok bı anda olup doguran var mı ?
Doktor norml olduğunu soyluyor son dk ya kadarda sezeryan yapmayacağını söyledi
Normal doğum istiyirum ama şimdi endiselendigim için sezeryan olsun istiyorum 😔