Aysenur_2 Kızlar mesela otururken sağ kasığımda bacağımı büktüğüm an bir şey var yani direk hissediyorum uzanıp kontrol ediyorum o taraf sert baya diğer taraf yumuşak bu bebek mi acaba çok merak ediyorum bazende kayboluyor ordan 😶
ilkgozagrimhavinim Aysenur_2 kaçıncı haftada yaşıyosunuz bunu? Benim kızım özellikle sağda duruyor hareketlerinide orda hissediyorum en başından beri. Ama 2 gündür kasığıma yakın bi yerde bi anda sertleşme oluyo ağrı vuruyo sonra düzeliyo hemen. Aynı şeyden mi bahsediyoruz acaba🙄 bu toplanmalar kaçıncı haftada başlıyor böyle
Likapaa Aysenur_2 yaaa kaç haftalıksın şuan ? Ben 20+3 ama hala hissedemiyorum. Arada bir bişeyler oluyor ama onu da bağırsak hareketleri ile mi karıştırıyorum anlamadım 🤷🏻♀️
Daisytopian Aysenur_2 evet bebek kesinlikle🥰 ben 18. Haftadan beridir hissediyorum. İlk kalp atışı şeklindeydi ama şimdi dışardan da belli oluyor sürekli kıpır kıpır genelde sağ tarafta kasığa doğru oluyor. Pıt pıt vuruyor sürekli elinle bastırıp dokununca da hissediliyor eşimde dokunuyor hissediyoruz birlikte çok güzel nişey🥰🎈
Hatice_bilal Evet canım o hissettiğin şey tam olarak bebişin 😍bazen bir yere toplanıyorlar orası sert oluyor diğer taraf yumuşak kaybolmasının sebebi de hareket ediyor olması
Aysenur_2 Hatice_bilal ya evet özellikle iki gündür hissediyorum birde korktum acaba kötü bir durum mu diye demekki bebişmiş🥰
Aysenur_2 ilkgozagrimhavinim bende ağrı hiç olmuyor sadece bir tarafta otururken bile karnımın içinde varlığını hissediyorum 18+2 oldum bugün
Merve5561 ilkgozagrimhavinim bu toplanma olurken nefesin kesilir gibi oluyor mu canım ya da sıcak basması
ilkgozagrimhavinim Aysenur_2 bu haftalarda hareketler hissediliyo kendini çok dinlediğinde😅🙈 bende 18+5im bugün düzenli hissediyorum artık her gün. O toplanma olayı çok korkuttu ilk yaşadığımda
Hatice_bilal Aysenur_2 nornaldir canım daha çok yeni ben ilk hareketlerini 22 haftada hissettim düzensiz olarak bir gün hissediyordum 3 gün hissetmiyordum 28den sonra normale döndü artık en geç 2 saatte bir hissediyorum
xsedapolat Aysenur_2 bende hissedemiyorsun canım 18+1 olduk sadece toplanıyor bir yere ancak o sırada farkediyorum onun haricinde haraket ettiğini henüz hissedemedim🙈
Aysenur_2 ilkgozagrimhavinim ya ben daha hissedemedim neden bilmiyorum sadece toplanma hissettim oda iki gündür kesin bebektir gaza falan benzemiyorda 😅
annesininmelegi41 ilkgozagrimhavinim bende 18+1 im ama toplanma falan hissetmiyorum sadece yan yatarken sıkıyor karım beni sırt üstü yatabiliyorum yan yatarsam uyuyamıyorum
ilkgozagrimhavinim Aysenur_2 yok canım gazla bebeği ayırt edebiliyoruz çok şükür😅 kimisi gaz o gaz diyo ya. Gazı anlamıcak yaşta değiliz ki😅
ilkgozagrimhavinim annesininmelegi41 hepsi başka başka işte :) bende toplanma olduğunu bu postta öğrendim ne olduğunu anlamıyodum😅
annesininmelegi41 ilkgozagrimhavinim ilk çocuk bide benim buralarda okudukça kendimi bi sorguluyorum bende varmı ya diye 😂😂
Aysenur_2 Merve5561 yok şişmiyor bir tarafım sadece kasık kısmım bacağımı büktüğüm zaman hissediyorum orda bir sey olduğunu günde 3 4 sefer oluyor
Aysenur_2 xsedapolat ya benimde genelde sağ kasığımda oluyor oda iki gündür başka en ufak bir sey hissetmiyorum 😊