Fgk Merhaba sevgili anne adayları,hamilelikte saç boyatan var mı?Kaçıncı haftada boyattınız acaba?Doktorlarınız bu konuda ne diyor paylaşabilir misiniz?
Eftoker Fgk bende boyatmayı düşünüyorum 32. Haftam korkmuyor değilim zarar veririm diye ama doktora soracağım bu hafta
Dilekcnkn Fgk 7. Aydan sonra boya dedi doktorum 23 haftalığım dün dedim hani ne olcak boyayım ama içim rahat etmedi vazgeçtim dedim kalsın artık doğumdan sonraya
Fgk Benimki henüz 12.hafta bende korkuyorum, bugün doktoruma soracağım.Ama tanıdıklarım 20.haftada doktorunun onayıyla boyattı.Sakınca görmedi doktor