Leylaalin Melos580 önce bi doktora gidin her insana iyi gelmiyor bi sorun varsa size uygun tedavi başlar
Elfglce Melos580 evet kaldım ama hamılelıkten once uygulanmıstö ben onu dusunurken uygulamadım ıncır kuru yapmıstı bır arkadsm ona cok ıyı gelmıstı hamıle kaldı hemen pnu deneyım ıstersenz soganıda yanı doktora danısın ıstersenız once
minipanda Ben yaptım çok kötü oldum tansiyonum yükseldi iki hafya kendime gelemedim ama ondan sonra uyku düzenim yerine geldi uykuyuda düzene sokuyomuş gebelik olmadı , bende tansiyon oldgu için yapmamam gerekiyomuş
anokta Ben yaptım ama adetlerim düzene girmedi ve hamile kalmama yardımcı olduğunu düşünmüyorum. Pkoluyum. Sadece yapışıldık varsa onu temizlemiş olabilir diye düşünüyorum. Ben klomenle hamile kaldım. Ama adet düzensizliği icin aslanpençesi daha çok öneriliyor. Siz yine de araştırırsınız tabii 🙏