Burcumutlu27 hayır nst ye bakıp söylemiyor bebeğin pozisyonuna sizin sağlığınıza (tansiyon kan tahlili idrar tahlili enfeksiyon bel fıtığı panik atak gibi rahatsızlıklar) bunları göz önünde bulunduruyor. Eğer bebeğin pozisyonu uygunsa ve anne iyiyse 37-38. Hafta gibi çatı muayenesi yapıyorlar ona göre söylüyor Dr çatın dar ya da müsait diye.nst de bebeğin kalp atışları dinleniyor ve varsa annenin sancısı da cikiyor. Ama sezaryen olacak anne de normal doğum yapacak anne de nst ye bağlanıyor.