Zhrftm Arada sancim oluyor ama tik yok yuruyus yoga yapıyorum hurma yiyorum ama faydası yok sizinde önerebileceğiniz birsey var mı? 🙈 ilk gebeliğim suni sanci verilsin istemiyorum 😊😒😒
AycanReis Zhrftm şuan bende 39+3 ama bişi yok hala 😀 umarm suni sancıya gerek kalmadan dünyaya gelir bebeklerimiz bebım ikinci bebiş
Yasemin_in68 Zhrftm bebek kafasını kanala yerleştirmiş mi canım herşey yolunda mı doktor kesin normal doğum mu dedi sana
Sumeyra58 Zhrftm ikinci doğumum olacak nasipse 39+1 yerleri rahat heralde sipaciklarin gelmeye niyetleri yok 😊
Bebeklimm Zhrftm ilk de benimde böyleydi seni sancı ile doğurdum oda çok korkulacak bişey değil şimdi 38+2 dünden beri ağrılarım var sanırım açılmalar başlıyor
Zhrftm AycanReis ayy insallah ya kendi sancilariyla sağlıkla kucağımıza aliriz bebisleri 🤗 önceki çocuğunuz ne zaman dogdu?
lavender 39+3 oldum ben de. Hurma, ahudu çayı,pilates,merdiven hepsini yaptım yok hala. Cinsel ilişki düşünüyorum artık o kadar zorlanıyorum ki tak etti canıma 😂
Zhrftm lavender hahaha aynen valla bende sıkıldım bide herkes soruyor oldu mu durumun nasıl her sabah esim.sancin var mi.diye soruyor iyice geriliyor insan :)
Zhrftm Yasemin_in68 evet kanala yerleşmiş normal kesin dedi ama 40dam sonra beklemeye bilir hatta 1 cm aciklikta vardi