Ayserdemce Bebisimmm1 OFff Ben hiç anlamıyorum ama keseye göre tahmin yapanlar vardır varsa banada baksınlar 2 oğlum var 3.ye hamileyim 🙈
temizelezgi gulin-35 [url=https://www.hizliresim.com/jtb5nwl][img]https://i.hizliresim.com/jtb5nwl.png[/img][/url] Doktorlar anlayamadı hala cinsiyetimizi 😇
Egeymen Bebisimmm1 ben ramziye göre bakıyorum genelde canım yani bebişin kese içinde ilk görüldüğü ultrason görüntüsü varsa ona bakalım
Tubaaipek Ayseediz Ayseediz [url=https://www.hizliresim.com/blx62z0][img]https://i.hizliresim.com/blx62z0.jpeg[/img][/url] Rica etsem banda bakarmısınz
kelebegimm07 Egeymen AA sizi buldum teşekkür edememiştim sizee.. bana erkek dediniz bebeğim erkekmis gerçekten çok teşekkür ederim 🥰💙
Yagmr000 Egeymen https://resimyukle.link/i/OIioF https://resimyukle.link/i/OIbyW https://resimyukle.link/i/OIJDg banada bakarmısınızzz
pamugunannesi2 gulin-35 canım bana da bakar mısın 😍[https://i.imgyukle.com/2021/06/22/jkhQhj.jpg](https://)
miniginannesi3 gulin-35 bunada bakar misiniz rica etsem https://linksharing.samsungcloud.com/yF7gbucYR4HS