SayeMom Ayum21 evet ben öyle ogrendim , kan verdim beta 3 çıktı 2 gün sonra 42 çıktı test yaptım pozitif öğrendiğimde 3+3 tü:) yarın 5 haftalıgım
Mom567 Ayum21 benim çıkmıştı 3 haftalıktım test yaptım silikte değildi net bi şekilde çift çizgi çıkmıştı ☺️
buiyimi Ayum21 3+4 günlükken kaset testte cıktı öncesinde de yaptım erken gebelik testinde çıkmamıştı
Ayum21 SayeMom dün gebelik testi yaptım negatifti dünden bugüne beta değeri epey fark eder bence tekrar yapsam varsa çıkar mı
Omay0707 Bende burda bekleyeyim 3+0 gözüküyorum ovulasyonlarım pozitif 2 gündür gebelik testi yapmadım daha
SayeMom Omay0707 hayır hiç yapmadım 3 aylık evliuim uygulamadan yumurtlama günümü takip ettim adetten bir gün sonra 5 gün boyunca hergün esimle oldum
Ayum21 Mom567 ben dün yaptım eğer varsa dün 3+2 bugün 3+3 negatifti ben çizgi falan göremedim bugün yapsam varsa çıkar mı
SayeMom Ayum21 sabırsızlıgını anlıyorum planlı olunca böyle oluyor🤣test yapma kan ver bence ama çokk çok erken ögrenince asiri sabırsız oluyorsun👻
Omay0707 Ayum21 gebelikte bende negatifi gördüm normal kaset testte ama adetim bu kadar yakınken sanmıyorum tekrar yumurtlama olacagını
Ayum21 SayeMom ya aile hekimine kan verecektim sabah yetisemedim 9 ile 10 aradı verilio kanlar yarını da bekleyemiyorum çok sabirsizim
Ayum21 Omay0707 benim adetim de işte 28 hazirana kadar olmam lazım normalde bugün varsa 3+3 oldu ama dün normal test yaptım negatifti silik dahi birşey çıkmadı
Ayum21 SayeMom anladım ama sizce var mıdır bende peki yani dünden bugüne epey fark eder mi beta degerim ? Çünkü dün 3+2 negatifti
Ayum21 Lavinlia 3+3 um çıkar mı scaba yapsam dün yaptım bişey çıkmadı ama fizigimi ge kendimi biliyorum ilk gebeliğim her ne kadar boş gebelikle sonuclansa da ilk gebeligimde aynı belirtiler icindeyim
SayeMom Ayum21 geç döllenme bile olabilir varsa ama acile gidip kan ver bence, yada 2 gün sonra eczaneden hassas test iste ordan hemen cikiyor