Leylaalin Mom789 Evet anlıyorum seni ben sürünüyordum yatarken. Agrisi fazla oluyor ama yürü çok iyi gelecek
Mom789 Leylaalin hic oturmuyorum zaten ya oturunca aci hissediyorum ayakta biseylerle uğraşırken o yara ısınıyor his kaybediyorum cidden hareket daha iyi