Melek615361 Adete 10 gün var beta değerim 16 cok düşük değilmi🤷♀️ Bundan önce bebeğimi kaybettiğimde 146 ile başlamıstım Dış gebelik mi olcak acaba😳 böyle değerle hamileliği ilerleten varmı kızlar❤️❤️
MinikMucizeninAnnesi 24 ile öğrendim 3gün gecikmem vardı ☺️ Suan 11+4 çok şükür ☺️ İçinizi ferah tutun. İlk gebeliğimde de 90 ile öğrenmiştim ama maalesef düşükle sonuçlandı
aslann_annesi Merhaba ben adetime 2 gün kala 6.30 değerle öğrendim 2gün arayla takip ettik ve değerim yükseldi şimdi çok şükür 6 haftalığız
Crnbdk 6,37 ile reglime 3 gün varken öğrendim , 32 haftamızdayız içinizi ferah tutup iki güne bir bata artışını takip edin 🌸
Meltemce Regl yaklasik 20 guc gecmisti kan verdim deger 9 ciktu duzenli yukseldi gec dollenme dediler kziim 3 yasinda