Prensesiminyolculugu   hanımlar yeni doğan 0-1 aylık olarak aldım bu takımı bebeğime yeni geldi kargo ama gözüme çok küçük göründü olur mu bebeğe yoksa iade mi etsem ??
balbocegim27 Prensesiminyolculugu olur canım bize çok küçük geliyorlar ama onlar bile bol gelecek belki
Mervedilan Prensesiminyolculugu ya yerim bide ölçtünnmü 😁😁🥰 bende aynısını aldım olur tabiki minnak bişe olacaklar zaten 🥰
Biranne2meyve Prensesiminyolculugu oluyor merak etme yenidoğan 10 lu hastane çıkışı almıştım bende hastaneye götürdüm 37 de doğdu 2800 doğdu 2600 e düştü falan kilo veriyorlar doğduktan sonra 😍 kocaman oldu hastane çıkışları teyzem gitti hemen prematüre tulumları aldı Allah razı olsun onlar tam olmuştu yani şaşırmıştım çok 😍
H_myra1 Prensesiminyolculugu 0-1 aylık cok cabuk küçülüyor ilk başta oluyor ama kısa giyiyorlar yani gülle gülle giysin 🤗
Prensesiminyolculugu balbocegim27 inşallah çok beğenerek aldım ama inanamadim içine bir bebeğin sığabileceğine 😂
Prensesiminyolculugu Mervedilan ölçtüm valla 😅 hatta evde oyuncak bebek var ona giydirmeyi denemeyi bile düşündüm ona bile olmaz gibi geldi 😅 iyi bari sevindim ya teşekkür ederim 😍
Sbhtzmn Yeni dogdugunda giydigi seyler bol durmasın istedigim icin bende aldım bir karış kıyafetler ama kucuk oluyolar meram etme 😍
Prensesiminyolculugu Sbhtzmn içim rahatladı yoksa iade edecektim ama çok beğenerek aldım onada elim gitmedi ☺️🥰
balbocegim27 Prensesiminyolculugu bende her aldığıma bu çok küçük gelir diyorum annem de diyo bunun içine senin gibi iki tane girerdi büyük bile gelir diye
Prensesiminyolculugu Biranne2meyve yerim ya onların minicik hallerini ben 😍 bende hiç bukadar küçük almadım genelde 3 6 ay aldım sanırım ondan da gözüme bu biraz fazla küçük görünmüş olabilir 😅
Biranne2meyve Prensesiminyolculugu öyle oluyor emin ol çok haklısın ama küçücükler annesi onlar 😍 küçük de al dursun emin ol bi doğsun ay ne kadar küçük minicik diyeceksin 😍
Prensesiminyolculugu Biranne2meyve gülümseme geliyor okurken bile bebeğimi hayal edince oyy🙈 çok teşekkür ederim valla hepiniz içimi rahatlattı 🥰☺️
Biranne2meyve Prensesiminyolculugu çok şükür Allah kimsenin kucağını boş koymasın zorlukları çok ama inanın güzellikleri karşısında herşey boş 😍😍
Prensesiminyolculugu balbocegim27 benim annemde tam tersi büyük al yıkanınca çeker bebek hemen büyür annemi aradım görüntülü gösterdim e bu çok küçük dedi bana 😁
Prensesiminyolculugu H_myra1 evet olsun en azından bir kere de olsa giysinde ona da razıyım zaten küçük almadım hiç bu tek ☺️ teşekkür ederiz inşallah 🥰