Asyapolat80 Merhaba gebeliğini 3+3 te öğrenen var mı benim gibi? Gebelik testi net şekilde pozitif HCG ise 50. Ama daha erken ne olur ne olmaz diye kimseye haber bile veremiyorum sizce ne zaman söylenir tutamıyorum kendimi çok zor🥲
Sedakbyk Asyapolat80 kalp.atisini duydugumda soylemistim,hayirli olsun saglikla kucaginiza alin insAllah 🤲🌺
Zynp4404 Asyapolat80 hayırlı olsun inşallah şimdiden ama kalp atışını duymadan söylemeyin bence de 6. hafta da duyarsınız zaten inşallah
Leylaalin Asyapolat80 biz betam 126 söyledik anne babaya çevreye 12 haftalık olduğumuzda doğum günüm de fotoğraf paylaşımın da söylemiştim
Asyapolat80 Umudumsuun ayyy hayatta kendimi tutamam nasıl saklıyorsun ya şimdi bile ağzımdan bisey kaçıracağım diye diken üstündeyim😅
mnurtrk Ben de 3 haftalık iken öğrendim Beta değerim 30 du :) Hayırlı olsun rabbim kucağınıza almayı nasip etsin🙏🏻🌸
HaticeNur34 @Asyapolat80 bende 4+0 haftalıkken öğrendim test yapmıştım ikinci çizgi silik çıkmıştı sonra gidip kan testi yaptırdım HCG 462 çıktı hamile oldugumu öğrendim ama bende söylemedim 15-20 gün sonra söyledim dayanamadım 😃
poyrazinannesi3547 Asyapolat80 11 haftalık hamileyim hâlâ söylemiyorum sadece yakınlar biliyor sosyal medyada paylaşım yapmıyorum şuan
Fabulousmom Umudumsuun bir kürtajım oldu benim de doğurana kadar söylemeyi düşünmüyorum ben de. fesatlar
Ayum21 Umudumsuun benim de bir boş gebeliğim oldu iki ay önce kürtaj oldum gen testi veya pıhtı testi yaptırdınız mi
mnurtrk Fabulousmom ay onu hiç hatırlamıyorum ama uygulamada ki regl tarihime 6 gün vardı ( ki hiç uygulamaya göre regl olmam pko vardı ) kasıklarım aşırı batıyordu eczacı kadın bugün yapma 2 gün sonra yap demişti ilk ovülasyon testi yapmıştım belirgin 2. Çifti görünce erken gebelik testini yapmıştım öyle öğrenmiştim hemen gittim kan verdim 30 :) Ertesi gün doktoruma gittiğim de 2 günde bir ver dedi öyle takip ettim geçen süreyi şuan 20+1 😅
Umudumsuun Fabulousmom aynen canım 😄😄 ama karnımız cıkınca anlayscaklar benım kilomdan bile anlıyolar
Umudumsuun Fabulousmom yaptırdım canım pıhtılasmam varmıs sımdı cok sukur 4. Aya geldim digerleri haftalıkken kalbi durmustu 9 ve 6da