Betuul1 Doğum yapcağim için test verdim karantinadamıyım hayat eve sığar uygulamasında risksiz yazıyor acaba test olanlara karantina varmı yok mu
Taze_gebe Betuul1 hayır neg iseniz normal hayatınız devam ediyor temaslı değilsiniz dimi poz olan biriyle eşiniz poz olsa size de riskli yaZardı trstiniz neg olsa bile
Betuul1 Taze_gebe temaslı değilim sezeryan olcgaım içim korana testi verdim sonuç yarın çıkacak da karantşnadasınız diye msj da gelemedi
Taze_gebe Betuul1 poz çıkınca ztn arıyorlar ilaç getiricez vs diye allh korusun tamam o zaman panik yapmayın orada neg diyecek testiniz yani sorun yok sezeryane gireceksiniz demek olacak ☺️