Baleda 22 haftalık hamileyim. 3 gün önce bebeğim baya baya hareket ediyordu. Şimdi yanı 3 gündür bebeğimin hareketlerini hissetmiyorum . Normal mı?
busrazkt Baleda o haftalarda genelde az olabiliyor hareketleri, çok kendinize stres yapmayın bence ama yine de içinizin rahat etmesi açısından bi doktora gitmenizi öneririim
Ebru_ylmz Baleda canım ben de 21+3 günlük hamileyim doktora sordum 24 den sonra genelde sürekli duyulur dedi bu haftalarda da duyulur ama belki sen gece uyurken hareket eder sen hissetmezsin endişe etme dedi ben de 2 gündür hissetmedim bu sabah hissettim
Zeyyyn Baleda sağlık ocağında kalp sesi dinliyorlar Bi kontrole gidebilirsiniz zaten sürekli hareket halinde olmuyor
Bilgevgi Bu haftada pek hareket beklemiyor doktorlar ama ihmal etmeyin. Hemen doktora gidin ne olur ne olmaz.