Alminayusuf Merhaba kızlar rahim ağrısı oluyor yatakta dönerken,oturup kalkarken bu ağrı çoğalır mı doğuma kadar geçici birşey mi?
Nnefri999 Alminayusuf bendede aynı durum. 15 haftadayım 12/13 haftada başladı doktora henüz gidemedim.Gidince soracam
Alminayusuf Nnefri999 az enfeksiyon var dedi bi tane toz verdi önlem amaçlı ama ondan olduğunu sanmıyorum hissediyorum rahmimi ya çok ağrıyor