Temmuzz Bugün hastanede idrar testinde protein 25 Glikoz 300 çıktı. Çok endişeliyim 37+1 haftalık hamileyim doktoruma attım sonuçları endişelenme yarın sabah gel bide ben göreyim dedi. Protein kaçağı başına gelen oldu mu daha önce ilaçla gilan geçer mi nasıl bir tedavi uyguluyorlar bilen var mı😕
Rabiaphlvn Temmuzz Bende cikmisti tedavi olmadim doktorum gerek gormedi kendi kendine gecti suan da cok iyiyiz Allaha sukur o kadar kendine takinti etme canim 😊
Karennn Temmuzz benim 300 protein çıktı canım ama tansiyon hastasıyım o sebepten herhangi bir tedavi uygulamadık takipteyiz birkaç güne sezaryen olucam
Temmuzz Rabiaphlvn yaa kaç çıkmıştı sizin bebeği zehirler filan diye yazılar okudum internette çok korktum. Tansiyonum normal gerçi gebelik zehirlenmesi değildir heralde😕
AslhanDzenli İdrarda protein yüksek tansiyon göstergesi demişti bana doktorum ben de çıkmadı ama tansiyonum yükselince tahlil yapmıştı protein yok idrarda ama dikkat etmek lazım tansiyon bebeğin gelişimini etkiler dedi. Bi git bakalım seninki ne diyecek 🙄
Temmuzz AslhanDzenli Tansiyonun normal 10-7 genelde bu civarlarda oluyor. Bakalım yarın ne diyecek bide sezeryan yapalım filan der diye korkuyorum 😕
Rabiaphlvn Temmuzz 23 cikmisti canim benim doktor korkulacak bi sey yok dedi bebegimde suan gayet saglikli cok sukur