Ruken2434 Kızlar bugün doktorum 33 haftalık olmamıza rağmen bebeğin gelişimi 3 hafta geri de dedi bunu düzeltmek için ne yapabilirim birde bu doğum tarihini etkileyecek mi tabi normal den 3 hafta sonra mı doğacak o zaman sezeryanlıyım zaten
MDT Ruken2434 hayır tam tersi gerilik olunca sezaryen olma ihtimali artıyor ve daha erken alıyorlar bebeği. Kordonla vs ile ilgili bir problem varsa bebeğin hayatı tehlikeye girebiliyormuş. Bir de Dışarıda daha çabuk büyüyormuş. Benimki de 2 hafta geri. Şuanlık bir problem yok bebek sağlıklı. 10 gün sonra tekrar değerlendirecek doktor.
defnosunannesi_ Ruken2434 canim bende 27. Haftadayım bebeğimin karın gelişimi 2 hafta geri ve doktorun erken doğum riskin var dedi iğneye başlattı ve araştırma Hastanesi’ne yönlendirdi geç dogacaini sanmam seninde gelişmediği için erken alıyorlar