Elcnbykckr Merhaba kızlar hamileliğim basından beri kahve tüketimi yapmadım tiksinmiştim zaten bi kaç gündür canım istiyor nescafe icebilirmiyim doktora hiç danısmadım 14haftadayz
Dilekcnkn Elcnbykckr İç bir bardak bir sorun olmaz ben arada Türk kahvesi içiyorum ama abartmadan iç ☺️
Hiraumut Elcnbykckr valla cnm sen bilirsin ama bende 14 haftalik flandim içtim çok rahatsız olmuştum. Içersen de az iç.
nevamm1 Elcnbykckr bunu okurken kahve içmem 🤣 Kağan kocatepenin bu konu ile ilgili videosu var canım youtube’da ona bı bak istersen çok güzel anlatiyor bilgilendiriyor insanın içi rahatlıyor.yani bı bardak kahveden hiç birşey olmaz korkma🤗