27 de başladı kasılmalarım erken doğum olabilir dedi hatta başka şehir e sevk edildim diğer hastanede kasılman yok açılman yok denilip gönderildim 35 de tekrar kasılmalarım başladı serum ilaç verildi 2 doz ciger geliştirici vuruldu şuan 38+1 olduk şimdi de gelmiyor