2626262782ayse Selam bayanlar ben 27 haftalık hamileyim bu doğum ücreti izin vs nasıl oluyor kaçıncı haftamızda başvuruyoruz genel olacak bilgilendirme yapabilir misiniz tecrübeli anneler 💓🤲🏻
ilkgozagrimhavinim 2626262782ayse 32.haftada doktorun rapor yazıyor canım. O raporu işverene götürüyorsun. İzne ayrılmak için. Onlar muhasebeci vs hallediyolar. Sonrada banka hesabın varsa hesabına, yoksa ptt ye yatırılıyor. Ama ne kadar sürede yatıyor onu bilmiyorum