ZeynepAkyapnKo canım 24.haftada serklaj oldum,38,5da kendi isteğimle sezeryana girdim,son haftalar dikiş riskli olabiliyormuş ama doktorum iyiydi ve durumuma göre uygun buldu demekki dikişi,doktorunun yönlendirmesi en önemli olan,hiç üzülme ,Allah kolaylık verir,ben dikişten sonra dışarda da çok yorulmadan yavaş yavaş gezdim