belisslinaa 30 haftalık hareketleri iki gündür aşağıda hissediyorum ve hareketlerde aşırı derecede azalma var böyle bi durum yaşayan var mı?
Seyma46-46 belisslinaa Benimde 30. Haftada öyleydi makat geliş olduğu için ayaklarıyla baskı uyguluyor.
Sibelrx belisslinaa o haftalar bende temizlik yaptim yuruyemiyodum kendini zorlama fazla ayaklariyla baski yapiyo oturuyolar ondan oluyo
Lulemom belisslinaa arada bende de oluyo o. Ayakları aşağıya gelince öyle oluyo. Sonra düzeliyo anlıyorum. Hatta geçenlerde doktora yazdım az hissediyorum diye. Yarına kadar devam ederse gel bakalım kafan rahat etsin ama bişi yoktur dedi. Ertesi gün düzeldi. Gitmedim o yüzden.
gulstgl Ben de 30. haftaya girdiğimde aynısını yaşadım sadece kasıklarda hafif hareketler yapıyordu 4-5 gün sonra düzeldi. Muhtemelen baş aşağı dönmüştür hareket varsa korkmayın🙏🏻
belisslinaa gulstgl çok nadir hareket ediyor bide her hareketinde bıçak saplanıyor gibi oluyor vajinama
seyram Minel355 o ritmik olarak pıt pıt atması hıçkırık oluyor. Şuan 37 haftalığım ve acıkınca birde yemek yedikten 5 dakika sonra hıçkırık tutuyor beyefendiyi 😂